Компанія BIOM є виробником світлодіодної продукції і може гарантувати обмін та повернення товару відповідно до законодавства України. Відповідно до «Закону про захист прав споживача», протягом 14 днів з дня здійснення покупки кожен наш клієнт може звернутися з проханням обміняти або повернути товар.

Залежно від конкретної товарної позиції, загальна гарантія на виріб може становити від 6 до 36 місяців. Наша політика взаємодії з клієнтами базується на взаємній повазі, довірі та дотриманні законності.

Переконливе прохання, перевіряти цілісність, комплектацію та зовнішній вигляд товарів ще у відділенні поштової служби. Це допоможе скоротити терміни обміну та повернення, а також допоможе виявити винуватця несправності або пошкодження товару, якщо такі будуть наявні.

 

Як здійснити обмін та повернення?

Перед тим, як зв'язатися з нами, перевірте наступні аспекти:

  • продукція, яку Ви бажаєте обміняти, не була у вжитку і на ній відсутні механічні пошкодження: відколи, вм'ятини, подряпини та ін.;
  • Ви зберегли упаковку продукції, а її комплектація повністю відповідає опису у паспорті виробу;
  • цілісність ярликів, маркувань або заводських пломб на товарі не порушена.

 

Крім того, ми залишаємо за споживачем право обмінювати товар належної якості, якщо він не задовольнив його за суб'єктивними показниками: формою, кольором, розміром та ін. Всі вимоги щодо зовнішнього вигляду, цілісності продукції та збереження упаковки відповідають викладеним вище. Безперешкодно провести подібний обмін споживач може протягом 14 днів з моменту покупки.

 

Якщо споживач вважає, що виріб має невідповідну якість або вигляд, у той час як з точки зору виробника продукція підпадає під критерії товару належної якості, обмін буде проведений. Якщо ж виріб не працює, його обмін або повернення може розглядатися виробником тільки при наданні сервісним центром висновку про невідповідність виробу. При цьому сам сервісний центр повинен бути авторизований компанією BIOM для виконання подібних експертиз. Крім того, у акті експертизи повинно бути відображено, що товар використовувався за призначенням та базові правила його експлуатації споживачем порушені не були.

 

Для того, щоб запросити обмін або повернення товару, необхідно зв'язатися з менеджерами компанії BIOM за багатоканальним телефоном, вказаним на сайті. Споживачеві необхідно буде повідомити своє ім'я та номер замовлення, у якому знаходився товар, що підлягає обміну.

Виріб пересилається за допомогою поштового сервісу «Нова пошта». Детальні умови та адресу пересилання менеджер повідомить телефоном.

У тому випадку, якщо обмінюється товар належної якості, вартість пересилки оплачує покупець. Якщо товар має неналежну якість, обмін та сервісне обслуговування у межах терміну дії гарантійних зобов'язань проводиться за рахунок виробника.

 

На які випадки гарантія не поширюється?

Компанія BIOM може відмовити покупцеві у обміні або гарантійному ремонті, якщо:

  • цілісність заводських пломб на виробі порушена;
  • на товарі є сліди неакуратного використання виробу та механічні пошкодження;
  • були порушені правила експлуатації, викладені у технічному паспорті;
  • на товар є сліди злому споживачем або третіми особами;
  • конструкція або комплектація товару змінена.

 

Крім того, гарантійні зобов'язання втрачають свою силу, якщо:

  • товар досяг часу природного зносу або вичерпав свій ресурс;
  • товар був пошкоджений у результаті ненавмисних або недбалих дій покупця;
  • товар був пошкоджений стрибкоподібною зміною напруги у живлячому електричному ланцюзі;
  • товар був пошкоджений елементами системи, у якій він експлуатувався, або викликаний її робочими дефектами;
  • товар експлуатувався невірно або не за призначенням.